Close
Ara
Filters
Alışveriş sepetinizde ürün yok.

Moda Tasarımında Koleksiyon Geliştirme

Stok Kodu: 9789750406584
₺850,00
₺595,00
+ -
800 TL ve üzeri siparişlerde kargo bedava!

Literatür Moda Tasarımının Temelleri Dizisi’nin dördüncü kitabı olan Koleksiyon Geliştirme, bütün tasarımcıların, bir koleksiyon geliştirirken geçtiği safhalardan (araştırma, tasarım, geliştirme, düzenleme ve sunum) birine rehberlik etmek için kaleme alınmıştır.

“Koleksiyon nedir?” sorusuyla başlayan Koleksiyon Geliştirme, moda koleksiyonlarının pazar seviyesi, ürün tipleri, sezon, müşteri ve perakende satışını inceler ve ilk tasarım fikirlerinden teşhir ve satışa dek tüm tasarım sürecini izler. Bu kitap, gelişim sürecine genel bir bakış, tasarımcılar tarafından kullanılan ortak temalar, haute couture’den ana alışveriş caddesi modasına farklı pazar seviyeleri, uzmanlık gerektiren koleksiyonlar ve öğrenci koleksiyonu tasarlamadaki yaklaşımları da içine alan, moda öğrencisinin bilmesi gereken her şeyi kapsar. Son bölümde bir öğrenci olarak size odaklanılarak mezuniyet koleksiyonunuzu tasarlamanız için yol gösterici ilkeler ve ipuçları verilmiştir.

Her bir bölüm, moda endüstrisinin tüm alanlarından tasarımcılarla koleksiyon gelişimi üzerine tecrübelerini anlattıkları röportajlarla desteklenmiştir. Bu özel röportajlar illüstrasyon ve arşiv imgelerini de içermektedir. Kitap, arşiv kaynaklarının yanı sıra uluslararası koleksiyonların defile ve kulis imgeleriyle de zenginleştirilmiştir.



Katkıda Bulunanlar;

Banana Republic

Bill Amberg

Brooks Brothers

DKNY

Eley Kishimoto

Giles Deacon

Holly Berry

Ian Garlant

Jens Laugesen

John Varvatos

Kenneth Mackenzie

Markus Lupfer

Nicholas Kirkwood

Ohne Titel

Ürün nitelikleri
Sayfa Sayısı176
YayıneviLiteratür Yayıncılık
DiliTürkçe
İlk Basım Yılı2014-05
top